Betaling en verzending
Betalingsvoorwaarden
Als uw factuuradres binnen België ligt, heeft u de volgende betalingsmogelijkheden:
- Overschrijving / vooruitbetaling per bank
- Betaling per PayPal
- Betaling per Kredietkaart via Paypal (geen PayPal-account nodig)
- Betaling per Bancontact via Paypal (geen PayPal-account nodig)
- Betaling per Amazon Pay
Bankgegevens
Met deze betaalmethode betaalt u op de klassieke manier via uw bankrekening door middel van een overschrijving. Uw bestelling wordt pas verwerkt na ontvangst van uw betaling. Betaling vooraf is niet te verwarren met aankoop op rekening!
GEBRUIK DAN HET DOEL UIT UW BEVESTIGINGSMAIL.
Eigenaar | PPS. Digital GmbH |
Instituut | Ostsächsische Sparkasse |
BIC/SWIFT | OSDDDE81XXX |
IBAN | DE18 8505 0300 0221 2141 00 |
De volgende verzendingsvoorwaarden zijn van toepassing
Land van levering | Verzendkosten | Vanaf 250€ minimale bestelwaarde |
---|---|---|
Binnen België | 9,99 € | Gratis verzending |
Levering in het buitenland
Land van levering | Verzendkosten | Vanaf 250€ minimale bestelwaarde |
---|---|---|
Nederland, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Zwitserland** | 9,99 EUR | Gratis verzending |
Frankrijk, Italië | 12,99 EUR | Gratis verzending |
Tsjechië, Denemarken, Spanje, Portugal, Hongarije, Ierland, Polen, Zweden, Slowakije, Slovenië, Verenigd Koninkrijk* | 14,99 EUR | Gratis verzending |
Estland, Finland, Kroatië, Letland, Litouwen | 19,99 EUR | Gratis verzending |
Bulgarije, Griekenland, Roemenië | 29,99 EUR | 9,99 EUR |
USA** | 34,99 EUR | 29,99 EUR |
Noorwegen*, Liechtenstein** | 54,99 EUR | 29,99 EUR |
Canada** | 59,99 EUR | 29,99 EUR |
* Het vaste douanetarief omvat alle inklaringskosten, de goederenaangifte en de inklaringskosten.
** Inklaringskosten, goederenaangifte en inklaringskosten worden afzonderlijk gemaakt.
BELANGRIJK: Let op: verzending naar een Packstation of postbus is niet mogelijk!
Online vouchers
Wij versturen online vouchers uitsluitend per e-mail. Daarom zijn er geen verzendkosten voor vouchers.
Garantie
Als een artikel beschadigd of defect is, kunt u een klacht bij ons indienen. We hebben uw hulp hierbij nodig:
- Stuur ons een korte beschrijving van het defect.
- Om het defect te documenteren, voegt u 4 - 5 zinvolle foto's toe aan uw beschrijving.
- Het gebrek/defect moet duidelijk zichtbaar zijn op ten minste één foto.
- In geval van transportschade hebben we toch foto's van het pakket nodig.
- Laat ons in geval van hechtingsproblemen weten op wat voor soort oppervlak het product is gelijmd.
- Stuur de foto's per e-mail naar team@foldzilla.be.
Herroeping & klacht online indienen
Met ons onlineformulier kunt u gemakkelijk uw klacht of een herroeping indienen. Vul alle velden met een sterretje* in zodat wij uw bericht snel kunnen verwerken. Bij een klacht of een foutieve levering dient u een foto van de fout te uploaden, zodat ons team u zo goed mogelijk kan helpen.
Retoure
Als u niet tevreden bent met het product, neem dan eerst contact op met ons team op: E-mail naar team@foldzilla.be.
RETOURE foldzilla.be
PPS. Digital GmbH
Freiberger Strasse 69-71
- Innenhof -
01159 Dresden
Duitsland
Terugbetaling
Zodra wij uw klacht / herroeping retour hebben ontvangen, start het terugbetalingsproces. De terugkeer wordt geregistreerd en de restitutie wordt vrijgegeven. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.